onsdag den 8. maj 2013

Til trods for at jeg har stået i køkkenet hele dagen med opvask OG jeg har ordnet vasketøj, kan jeg ikke sove.. Flimmerkassen viser American Guns på Discovery, men Jonas spiller World of Tanks ..... Måske jeg skulle oprette en bruger og se hvad det var for noget? Det lyder da som om der er andre piger der også spiller, så måske man kunne få et par spil-inder ;)

Sidder og roder med den bærbare.. Bluetooth virker ikke?? Hmm..




Så fik jeg endelig downloadet bluetooth-driveren som passer til mit styresystem, jeg starter installationen og bum ! - " Du har valgt at afinstallere " - Undskyld hvad har jeg?? Nej, det tror jeg så ikke lige, men OKAY. Vi følger strømen..... Da den så langt om længe er færdig med at afinstallere - " Du skal nu genstarte " - Jamen OKAY ! Det gør vi så :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar